Pemudah Cara Perniagaan Forex Kaufen


Gerbang Perubahan Minda Ia bukanlah Formel ajaib untuk membongkar sesuatu CARA, kerana sebentar lagi unda akan ich mahami. Langkah D em i Langkah Bagaimana Nicht Tuk Melayari Internet denga n BEBAS di vonis unda Melalui TE KNIK Pemudah-Cara Handbuch Pemudah-Cara akan mendedahkan teknik. Tipps, dan tricks untuk memudahkan und ein melayari internet di vonis 24 jam tanpa HENTI Mungkin und eine selbe melihat perkara ini berlaku di von amp pejab bei anda. Pekerja SWASTA von mahupun GOV, mesti akan von menghadapi hal sebegini setiap hari. Ym, Freund, Youtube, Blog, MySpace, Musik-DLL. Banyak laman Web-Yang tidak Boleh undeinem Lawati, ini kerana majikan undeinem tidak mahu undeinem menghabiskan masa bekerja dengan hanya melayari Internet amp melayari laman Yang tidak sepatutnya undeinem layari Namun, Kini undeinem bebas melayari semuanyaKod Etika Perniagaan dan Tatakelakuan Pengarah, Pegawai Pekerja PENGENALAN FXCM (quotFXCMquot ), Termasuk para afiliat dan entiti berkaitan, kommentiert untuk mengekalkan keyakinan dan kepercayaan orang awam dengan sepenuhnya. Reputasi FXCM Ltd. sebagai syarikat yang adil, jujur ​​und berintegriti sememangnya telah dikenali ramai dan merupakan aset korporat kami yang paling bernilai. Kami menyedari bahawa reputasi kami bergantung kepada pematuhan pekerja kepada standard tatakelakuan beretika dan profesionalisme jang paling tinggi dalam pelaksanaan tugas-tugas mereka. Tanpanya, kami, mungkin, tidak, berpeluang, untuk, menempa, sejarah, gemilang, dalam, industri, yang, kami, ceburi. Kod Etika Perniagaan dan Tatakelakuan Pekerja (Kod) menggariskan Ringkasan Standard-Yang Sering Diguna Pakai Oleh Syarikat, Pihak Pengurusannya Dan Para Pekerjanya. Kod ini disusun untuk mempromosikan nilai-nilai als prinsip yang terkandung von dalamnya serta menghalang berlakunya sesuatu salah laku. Kod ini penting bagi memastikan agar semu pekerja kami - serta masyarakat secara amnie tahu mengenai standard yang kami telah tetapkan untuk diri kami sendiri. Setiap Pekerja bertanggungjawab untuk mematuhi Kod, dan kegagalan untuk berbuat demikian boleh menyebabkan pelakunya dikenakan tindakan disiplin Yang mungkin termasuk pemecatan, dan kes sedemikian boleh dirujuk kepada pihak-pihak berkuasa Yang berkaitan dan badan-badan Kawal selia Yang gelegen, di Mana Perlu. Bagi apa-apa bentuk tatakelakuan Yang tidak dinyatakan Secara khusus dalam Kod ini, Pekerja diarahkan untuk berbincang dengan penyelia Mereka atau wakil Bahagian Undang-Undang atau Pematuhan Yang bersesuaian, namun Pada akhirnya, Mereka berkewajipan untuk menggunakan pertimbangan Yang baik dan bertindak sejajar dengan semangat, Prinsip dan nilai-nilai yang termaktub dalam Kod. Undang-Undang PERATURAN YANG MENTADBIR Objektif FXCM adalah untuk memberikan nilai dan perkhidmatan Yang Terbaik kepada pelanggan kami di samping memaksimumkan pengalaman Dagangan mata wang Asing. Walau apa Wortspiel, Syarikat sentiasa mengutamakan pematuhan kepada undang-undang dan peraturan berbanding keuntungan. Semasa melaksanakan urusan perniagaan, kita hendaklah sentiasa mematuhi segala undang-undang dan peraturan berkaitan. Forex Capital Markets Limited didaftarkan dengan Pihak Berkuasa Tatasusila Kewangan (Financial Conduct Authority, FCA) di London, Nombor pendaftaran firma 217689. Tarikh kelulusan FCA berkuat Kuasa pada 27 Mei 2003 Para afiliat LTD FXCM juga berdaftar dengan Suruhanjaya Dagangan Niaga Hadapan Komoditi (Commodity Futures Trading Commission, CFTC) sebagai Saudagar Komisen Niaga Hadapan (Futures Commission Merchant, FCM) di Amerika Syarikat atau pemegang Lesen Perkhidmatan Kewangan Australien (Nombor 309763) yang dikeluarkan oleh Suruhanjaya Sekuriti dan Pelaburan Australien (Australian Securities and Investment Commission, ASIC), ARBN dengan ASIC ialah 121934432. Di Paris, FXCM Vollzeitbeschäftigte / r. Suruhanjaya Sekuriti Dan Niaga Hadapan (Wertpapier - und Futures-Kommission, SFC) von Hongkong. Nilai-nilai ETIKA TERAS INTEGRITI FXCM menyedari bahawa kejayaan kami bergantung kepada integriti Syarikat berserta keyakinan dan kepercayaan orang Awam terhadap keutuhan reputasi ini. Kami menghormati kepentingan para pelanggan Kami, Mannschaftsspieler Kami, Dan telus Untuk Hanya Menjanjikan Apa Yang Kami Dapat Penuhi. JUJUR FXCM telah menetapkan satu syarat am untuk bahawa sebarang komunikasi tidak boleh memperdaya atau mengelirukan orang awam. FXCM percaya bahawa kesungguhan untuk berlaku jujur ​​tidak sepatutnya dibuat hanya untuk mematuhi Undang-Undang sebaliknya ua hendaklah disemai sebagai satu prinsip untuk meningkatkan perlindungan pelabur Agar setiap Langkah dapat diambil bagi memastikan Komunikasi dengan pelanggan dan kandungan bahan-bahan promosi adalah tepat dan Lengkap. Maklumat Yang tepat dan Lengkap membolehkan pelabur membuat keputusan Bijak dan oleh Yang demikian, sebarang pernyataan hendaklah disusun dengan sempurna untuk mengelakkan kekeliruan atau salah tanggapan. SAKSAMA FXCM kommentiert untuk memberikan layanan yang sama seperi layanan yang kami ingin terima kepada setiap orang yang berurusan dengan kami. Kami mengaplikasikan pendekatan ini dengan cara yang konsisten tanpa sebarang diskriminasi daripada pelabur syarikat gergasi hinggalah kepada pemegang akaun individu kami. Kami bersaing dengan agresif untuk melebarkan aset dan perniagaan kami Secara keseluruhannya, namun ia dilakukan dengan adil, beretika dan melalui cara Yang sama sekali tidak melanggar segala Undang-Undang dan peraturan berkaitan, serta nilai-nilai dan prinsip Yang termaktub dalam Kod ini. Rekod kecemerlangan kami telah diperoleh melalui persaingan perniagaan yang telus dan saksama. Kami tidak pernah memperoleh kelebihan persaingan melalui amalan-amalan perniagaan yang tidak beretika atau menyalahi undang-undang. Kami sentiasa berusaha untuk berlaku adil semasa berurusan dengan sempa pelanggan, pembekal perkhidmatan, firma-firma lan dan rakan-rakan sekerja kami. Kami menentang sepenuhnya perbuatan memperalatkan atau mengambil kesempatan terhadap sesiapa sahaja melalui manipulasi, menyembunyikan atau menyalahgunakan maklumat Sulit, memberikan gambaran Yang salah mengenai fakta-fakta Material, atau sebarang bentuk Amalan tak adil Yang Lain. BERTANGGUNGJAWAB FXCM terkenal sebagai sebuah Syarikat Yang memenuhi komitmen dan tanggungjawabnya terhadap para pelanggan kami, Pekerja, pembekal perkhidmatan, pihak-pihak berkuasa, badan Kawal selia, fest-firma gelegen, pihak Medien dan masyarakat. Kepada pelanggan, komited kami untuk membekalkan produk dan perkhidmatan kami dengan cekap, inovatif dan konsisten dengan keperluan Mereka, serta menyediakan persekitaran perdagangan Yang ideal, lancar, boleh diyakini, mudah dan menguntungkan daripada segi harga dan Kualiti. Kepada pekerja, kami menawarkan jawatan yang mencabar dalam persekitaran profesional als mesra di samping peluang sama rata untuk mendorong pembangunan profesional berdasarkan prestasi. Kepada pembekal perkhidmatan, kami berhasrat untuk membina hubungan yang dapat memanfaatkan semi pihak sambil mempromosikan prinsip-prinsip Kod sepanjang proses tersebut. Kepada badan kawal selia, kami berazam untuk mematuhi als mengikuti sepenuhnya semua undang-undang, peraturan, syarat yang berkaitan dan standard amalan perniagaan yang baik. Kami sekali-kali tidak Akan berkompromi dengan mana-mana pihak Yang melanggar Undang-Undang dan peraturan demi memperoleh keuntungan sebaliknya, kami menawarkan kerjasama dan bantuan sepenuhnya kepada pihak-pihak berkuasa dan badan Kawal selia bagi mengukuhkan perlindungan pelabur. Kepada firma-firma lain, kami kommentiert untuk melaksanakan amalan perniagaan dan persaingan yang beretika dan adil dengan membekalkan produk dan perkhidmatan yang lebih baik kepada pelanggan. Kepada pihak Medien, kami sentiasa bersedia untuk menyediakan liputan als objektif yang tepat mengenai perniagaan kami. Sebagai ahli masyarakat Secara amnya, kami menawarkan sokongan kepada pelbagai Organisasi dan institusi Yang didedikasikan untuk tujuan sosial, amal, Pendidikan, Kemanusiaan dan kebudayaan. Kami komitete untuk terus menjadi ahli korporat yang prihatin, bertanggungjawab dan mematuhi undang-undang. CEKAP Dengan membuat pelaburan Yang banyak daripada Aspek masa, tenaga dan wang untuk membangunkan produk dan perkhidmatan tukaran wang Asing Yang dipertingkatkan, FXCM Telah berjaya menggondol pengiktirafan dunia sebagai peneraju dalam perdagangan mata wang dalam talian. Hasilnya, volum Dagangan kami hampir tidak dapat ditandingi dalam Industri ini, ua dan juga memudahkan kami untuk mewujudkan jalinan kerjasama Yang Mapan dengan pelbagai pembekal kecairan terbesar dunia, termasuk Bank-Bank di seluruh dunia, institusi kewangan dan pemain Industri Yang Lain. Kami amat menghargai kemahiran inovasi als Pengalaman Kakitangan Kami. Para eksekutif dan Pekerja kami memiliki pengalaman luas dalam Dagangan mata wang Asing, dan Ramai Yang Telah terlibat dalam perdagangan mata wang dalam talian Sejak Ära awal Industri. Kami memiliki kelayakan yang unik dalam bidang masing-masing. BOLEH DIPERCAYAI kebolehpercayaan merupakan mercu tandas FXCM dan juga produk als Perkhidmatan Yang Kami Tawarkan. Syarikat menyediakan rangkaian sokongan 24 jam 7 hari seminggu dalam pelbagai bahasa, dan perkhidmatan Yang werden gestellt merangkumi jualan, urus Niaga, pentadbiran dan bantuan teknikal. Matlamat kami adalah untuk memberi jaminan kepada pelanggan bahawa Mereka Boleh bergantung sepenuhnya kepada kami, untuk membolehkan Mereka memberi Lebih tumpuan kepada strategi pelaburan Masing-Masing. PROFESIONAL TERAS nilai: Amalan PERNIAGAAN PEMATUHAN KEPADA PERATURAN FXCM mengiktiraf pentingnya semua Undang-Undang, peraturan, syarat, polisi dan Standard Yang berkenaansama ada dalaman atau luarandan pematuhan Yang sempurna. Kami komitete untuk mengekalkan disiplin pengurusan als persekitaran kawalan dan pematuhan kelas pertama. Sebagai firma FCA berdaftar, FXCM LTD dikehendaki memenuhi Standard Kewangan Yang Ketat, Termasuk Kecukupan Modal Atau Keperluan Sumber Kewangan. Kami juga dikehendaki menghantar laporan kewangan secara berkala kepada badan-badan kawal selia kami, die dalam dan juga di luar negara. FCA berperanan menguatkuasakan semua standard ini dengan ketat, dan juga berhak mendenda firma dan / atau menamatkan status pendaftaran mereka disebabkan pelanggaran undang-undang. PERLINDUNGAN WANG PELANGGAN WANG PELANGGAN Yang Didepositkan Oleh Pelanggan Runcit Akan Diasingkan Oleh FXCM Ltd Menurut Piagam Keselamatan Wang Pelanggan FCA. Vereinigte Staaten von Amerika WAJAR FXCM melaksanakan usaha-usaha wajar bagi memastikan kami mengenali siapa pelanggan kami dan melaksanakan transaksi menurut semua undang-undang, peraturan dan syarat. FXCM melaksanakan Programm Pengenalpastian Pelanggan, atau Polisi Kenali Pelanggan Anda, dengan mendokumenkan prosedür kami untuk memperoleh, mengesahkan dan merekodkan maklumat Yang dapat mengenal Pasti setiap pemegang akaun kami dengan tepat. .. Ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur ur. KOMUNIKASI Polisi FXCM menetapkan bahawa segala komunikasi daripada pihak kami hendaklah lengkap, saksama, benar, tepat pada masanya dan boleh difahami. Polisi ini terpakai untuk semua komunikasi dengan pihak-pihak berkuasa, badan kawal selia, pekerja, pelanggan dan pihak medien. Semua Pekerja Yang terlibat dalam proses pendedahan maklumat kami (termasuk pihak pengurusan atasan) bertanggungjawab untuk mendokong polisi ini. Secara khususnya, individu-individu ini Perlu sentiasa membiasakan diri dengan keperluan pendedahan Yang berkenaan, dan Mereka dilarang daripada sengaja memberikan gambaran Yang salah, tidak mengendahkan atau menyebabkan orang gelegen memberikan gambaran Yang salah atau tidak mengendahkan fakta-fakta Material kepada orang gelegen, Sama ada Di dalam in der Nähe von Syarikat, termasuk juruaudit bebas kami. Mereka yang bertindak selaku penyelia dalam proses pendedahan ini wajib melaksanakan tugas mereka dengan rajin dan tekun. BUKU REKOD Vorbesprechung FXCM berkaitan transaksi dan tanggungjawab kami terhadap akaun pelanggan perlu dicatatkan dengan lengkap, benar dan tepat pada masanya. Kami mengekalkan sistem kawalan perakaunan dalaman yang teliti bagi menjamin kebolehpercayaan als memastikan kecukupan rekod akaun pelanggan kami serta laporan penyenggaraan yang akan dijanakan. Semua rekod disimpan mengikut tempoh yang ditetapkan oleh undang-undang dan peraturan berkaitan. FXCM komited untuk melaksanakan proses Audit dalaman dan luaran Yang bebas, cekap dan efisien bagi menyokong proses-proses Operasi kami di samping membantu kami mengenal Pasti dan menangani sebarang isu perakaunan, kawalan perakaunan dalaman atau Prüfung. Para pengurus kami bekerjasama Penuh dengan pihak juruaudit untuk mencapai dan melaksanakan strategi penyelesaian dengan cekap dan tepat Pada masanya. KERAHSIAAN FXCM mengaplikasikan Instrumen Yang sesuai bagi mengawal dan memantau pemindahan maklumat Sulit dan sensitif di dalam dan di luar Syarikat, sekiranya Perlu sahaja dan dengan sebaik mungkin. Kami tidak Akan sengaja mendedahkan maklumat bukan Umum berhubung perniagaan kami pelanggan kami ataupun Pekerja kami melainkan jika ianya berkait dengan penghantaran perkhidmatan kepada pelanggan kami apabila diminta oleh pelanggan kami atau sepertimana dikehendaki oleh Undang-Undang. FXCM berusaha untuk mengekalkan dialog yang telus als terbuka dengan para pelanggan kami dan pihak-pihak lain, berdasarkan prinsip kesaksamaan, saling hormon-menghormati dan profesionalisme. PENGURUSAN RISIKO FXCM menasihatkan pelanggan untuk bertindak secara bijak, berdisiplin dan berpengetahuan dalam mengambil risiko. Bagi pihak kami, segala risiko sentiasa dipantau, dikawal dan diuruskan berdasarkan prinsip pematuhan kepada rangka kerja perundangan dan peraturan Yang sewajarnya serta instrumen, prosedür dan proses kelulusan pengurusan. ANTIPENGUBAHAN WANG HARAM Pengubahan wang haram ialah proses di mana individu atau perniagaan kuba untuk menyembunyikan sumber dan pemilikan hasil-hasil Yang diperoleh melalui Aktiviti Yang menyalahi Undang-Undang seperti penipuan, pencurian, pengedaran Dadah atau sebarang jenayah gelegen. Pengubahan wang haram juga mungkin melibatkan penggunaan dana yang diperoleh secara sahen bagi membiayai aktiviti keganasan. Pelbagai Erzeuger dan transaksi kewangan, termasuk yang berhubung dengan pasaran tukaran asing, berpotensi terlibat dalam schlüpfen pengubahan wang haram. Sejajar dengan itu, kami bertindak secara agresif untuk mengelakkan Syarikat daripada digunakan sebagai alat untuk aktiviti sedemikian. Pengubahan wang haram merupakan kesalahan jenayah dan pelakunya dan / atau pemudah caranya boleh dikenakan tindakan jenayah als sivil yang berat, termasuk hukuman penjara dan denda. Bagi mematuhi Undang-Undang dan peraturan berkaitan antipengubahan wang haram, FXCM Telah melaksanakan beberapa polisi dan prosedür untuk mengesan, menghalang dan melaporkan Aktiviti pengubahan wang haram atau sebarang Aktiviti gelegen Yang mencurigakan. PENINGKATAN BERTERUSAN Walaupun Kod ini tidak mewujudkan kewajipan yang akan mengikat FXCM Secara SAH atau memberikan pemilikan SAH kepada Pekerja kami atau orang gelegen, kami sentiasa aktif menyemak Prestasi lampau kami dan berusaha untuk mematuhi prinsip-prinsip dan nilai-nilai Yang dinyatakan di sini. Nilai-nilai PROFESIONAL TERAS: Amalan PENGGAJIAN KOMITMEN FXCM TERHADAP KECEMERLANGAN Pekerja PELUANG FXCM berhasrat untuk mewujudkan dan mengekalkan persekitaran profesional Yang dapat Menarik, membangunkan dan mengekalkan individu Cemerlang. Kami menawarkan peluang sama rata, tanpa mengira bangsa, negara asal, keturunan, jantina, kecenderungan seksual, agama, umur, ketakupayaan fizikal, masalah perubatan atau kehamilan. Kami tidak Akan bertolak-Ansur dengan sebarang bentuk perbuatan Yang menyalahi Undang-Undang seperti diskriminasi, gangguan, Serangan atau tindakan balas. Pekerja dinasihatkan merujuk kepada Buku Panduan Pekerja untuk polisi gangguan als prosedur laporan kami yang lengkap. SISTEM GANJARAN KOMPETITIF FXCM menawarkan budaya kerja berasaskan Prestasi, dengan sistem ganjaran Yang bersifat kompetitif serta Bewertungen die berkala Yang adil dan objektif, dengan mengambil kira sumbangan peribadi Pekerja kepada Usaha kami Secara keseluruhannya serta pematuhan kepada nilai-nilai dan prinsip Yang ditetapkan dalam Kod ini. Rakan-rakan niaga dan pihak pengurusan kami mengekalkan polisi pintu terbuka agar setiap pekerja dapat berbincang als bersemuka dengan pihak pengurusan pada bila-bila masa. PELANGGARAN Kami Akan membuat Bewertungen die Sama ada pelanggaran Kod Telah berlaku dan, jika demikian, menentukan sama ada Langkah-Langkah disiplin Perlu diambil terhadap pelaku dan orang-orang gelegen Yang terlibat dalam kesalahan tersebut. Langkah-Langkah disiplin ini mungkin termasuk, tetapi tidak terhad kepada, kaunseling, teguran lisan atau Bertulis, amaran, tempoh percubaan atau penggantungan kerja tanpa gaji, penurunan pangkat, pengurangan ganjaran, pemecatan, restitusi dan tindakan Undang-Undang. Kami mungkin akan mengetepikan peruntukan Kod ini dalam beberapa situasi tertentu. Sebarang pengetepian Kod Boleh Diluluskan Hanya Dalam Situasi Terkecuali, Selepas Semakan Pihak Pengurusan. Mana-mana pekerja yang perkaja bahawa dia berhak memperoleh pengetepian hendaklah membincangkan perkara tersebut dengan Kaunsel Am Kami dan / atau Ketua Pegawai Pematuhan. TANGGUNGJAWAB Pekerja Setiap Pekerja FXCM bertanggungjawab untuk mematuhi semua Undang-Undang, peraturan, syarat serta polisi dalaman FXCM, termasuk prinsip-prinsip Yang termaktub dalam Kod ini. Tanggungjawab ini menghendaki Pekerja membiasakan diri dengan Undang-Undang, peraturan, syarat, garis panduan, Handbuch dan Amalan perniagaan Terbaik Yang Baharu Yang berkaitan dengan tugas Mereka, dan melaksanakannya dengan sebaik mungkin. FOKUS KEPADA PELANGGAN Kami terus aktif melaksanakan inisiatif untuk menonjolkan keistimewaan kami serta menandingi firma-firma lain dalam aspek khidmat pelanggan. Kami menghendaki dan menggalakkan para pekerja kami untuk menyemai pendekatan berteraskan pelanggan, dan untuk melayan pelanggan kami dengan penuh adab, profesionalisme dan rasa hormat. Kerja BERPASUKAN Kami menghendaki para Pekerja kami bertindak sebagai satu Pasukan dan berusaha sedaya-upaya untuk mencapai matlamat Yang Sama. Kami menghendaki pekerja kami bertindak dengan niat yang baik, teliti, cekap, mahir dan tekun pada setiap masa, dan tanpa memberikan sebarang gambaran yang salah mengenai fakta-fakta material. KERAHSIAAN Sepanjang tempoh perkhidmatan, Pekerja mungkin Akan dibenarkan mengakses maklumat berkenaan pelanggan kami, Amalan perniagaan, sistem, Pelan pemasaran atau strategi, perbelanjaan dan pendapatan, dan pengetahuan gelegen Yang dianggap proprietari oleh FXCM atau pelanggan kami. Pekerja dilarang daripada mendedahkan atau menggunakan, Sama ada semasa atau selepas penggajian Mereka dengan FXCM, sebarang maklumat Yang Mereka terima atau bangunkan, melainkan bagi tujuan perniagaan Yang SAH atau di mana ia dimandatkan Secara SAH. Ini termasuk, tetapi tidak terhad kepada, maklumat Yang disimpan dalam Mana-Mana sistem komputer dan juga perisian proprietari Yang dibangunkan oleh FXCM. Mana-Mana Pekerja Yang mengetahui sebarang maklumat Sulit bertanggungjawab untuk mengekalkan kerahsiaan maklumat tersebut, dan mendedahkannya kepada pihak dalaman hanya berdasarkan keperluan. Pekerja hendaklah berhati-hati semasa mengendalikan maklumat Sulit dan menghindari daripada berkomunikasi mengenai perkara-perkara Sulit melalui cara Yang mudah ditafsirkan atau digunakan oleh pihak ketiga. KONFLIK KEPENTINGAN Konflik kepentingan Peribadi Timbul Apabila Pekerja Terpaksa Membranen Pilihan Antara Kepentingan Peribadi Mereka (Kewangan Atau Sebaliknya) Dan Kepentingan Syarikat. Konflik kepentingan boleh menjejaskan Integrität Syarikat secara amnya. Oleh yang demikian, pekerja sekali-kali tidak boleh von mengetepikan kesetiaannya kepada von Syarikat untuk meraih keuntungan von manfaat peribadi. Semien pekerja dikehendaki bertindak demi kepentingan terbaik Syarikat. Mana-Mana Pekerja Yang berhadapan dengan situasi di mana keobjektifannya mungkin dipersoalkan akibat kepentingan diri atau keluarga atau hubungan peribadi hendaklah berbincang dengan penyelianya atau wakil Bahagian Perundangan atau Pematuhan Yang berkenaan. Selain itu, Mana-Mana Pekerja Yang menyedari berlakunya transaksi Material atau hubungan Yang sewajarnya dijangka dapat menimbulkan konflik kepentingan peribadi hendaklah Segera membincangkan perkara tersebut dengan penyelia atau Pegawai Perundangan atau Kepatuhan. PENGGAJIAN LUAR Syarikat Penggajian dan penyertaan dalam Aktiviti gelegen di luar Syarikat berpotensi mengganggu tugas-tugas individu sebagai Pekerja FXCM. Pekerja Yang berkhidmat sebagai pengarah, pemegang Amanah atau pegawai (sama ada dibayar, tidak dibayar, dipilih, dilantik atau sebagainya) dalam apa-apa perniagaan selain FXCM Perlu mendapatkan kelulusan Bertulis Dari Bahagian Perundangan atau Kepatuhan. Melainkan kebenaran khas Telah diberi, Pekerja dilarang daripada berkhidmat dalam Lembaga atau jawatan penasihat dengan firma-firma gelegen dalam Industri mata wang Asing, terutamanya dengan Mana-Mana pelanggan kami. SOALAN MENGENAI KOD DAN LAPORAN PELANGGARAN Pekerja digalakkan untuk berbincang dengan penyelia sekiranya Mereka berasa Ragout-Ragout mengenai tindakan Terbaik Yang Perlu diambil dalam sesuatu situasi. Bahagian Perundangan atau Pematuhan, Sebarang, Bahai, Indonesien, Bahagian Perundangan atau Pematuhan. Sekiranya berlaku sebarang pelanggaran Undang-Undang, peraturan, syarat atau Kod ini, kami menggalakkan undeinem untuk melaporkan Secara Terus kepada penyelia dan wakil Bahagian Perundangan dan Pematuhan Yang berkenaan atau, di Mana Perlu, Secara Terus kepada pihak pengurusan atasan. Laporan oleh pegawai und pekerja boleh dibuat secara rahsia tanpa Mitgliedsverbände nama pelapor. Sekiranya pelanggaran dilakukan oleh pengarah, kakitangan kanan dan pegawai, laporan sedemikian hendaklah diajukan kepada wakil Bahagischer Perundangan atau Pematuhan yang sewajarnya. Menurut Polisi Pemberi Maklumat FXCM, Mana-Mana Pekerja boleh, mengikut pertimbangan mutlaknya, melaporkan kepada Jawatankuasa Audit, Kaunsel Am atau Hotline Etika dan Pematuhan Syarikat, Sama ada Secara terbuka, rahsia atau tanpa Nama tentang (i) sebarang hal-hal perakaunan, kawalan perakaunan dalaman atau Audit yang diragui (ii) ketakpatuhan dengan Terma-Terma perundangan dan Kawal selia yang berkaitan atau dengan Kod atau (iii) tindakan balas terhadap Pekerja dan individu gelegen yang Telah membuat laporan, dengan niat yang baik, mengenai hal-hal perakaunan, kawalan perakaunan dalaman atau Audit yang meragukan, melalui sebarang kaedah yang tersedia termasuk: Secara Bertulis kepada FXCM (ldquoFXCMrdquo), Perhatian: Der Prüfungsausschuss oder General Counsel, 55 Water St. 50th Floor, New York, NY 10041 dengan menghubungi (877) 882 -3925 pada bila-bila masa atau dengan mengakses iwf. tnwgrc / fxcm als memuat naik pesanan. Mana-Mana pihak Lain Yang berminat boleh melaporkan kepada Jawatankuasa Audit, Kaunsel Am atau Hotline Etika dan Pematuhan Syarikat mengenai sebarang isu Yang diragui berkaitan perakaunan, kawalan perakaunan dalaman atau hal-hal Audit Yang gelegen, dakwaan perundangan atau tindakan balas, sebagaimana Yang dinyatakan dalam Perenggan sebelumnya. Mana-mana laporan sedemikian hendaklah disertakan bersama nama einzelnes yang menghantar laporan. Semua laporan hendaklah dibuat berdasarkan fakta dan bukannya andaian atau kesimpulan, dan hendaklah mengandungi seberapa banyak maklumat spesifik Yang boleh bagi memudahkan Bewertungen die menyeluruh. Selain itu, semua laporan hendaklah mengandungi maklumat Kukuh bagi memulakan siasatan termasuk, sebagai contoh, Nama-Nama individu Yang disyaki melakukan pelanggaran, fakta relevan mengenai pelanggaran, bagaimana pengadu tahu mengenai pelanggaran tersebut, sebarang Langkah terdahulu Yang Telah diambil oleh pengadu Yang mungkin mengalami kemudaratan Atau gangguan akibat pelanggaran tersebut, dan, setakat yang boleh, anggaran impak atau kerugisch Syarikat disebabkan pelanggaran tersebut. Hotline di atas dan laman Web dikendalikan oleh pembekal perkhidmatan luar yang bebas bagi memudahkan mana-mana pekerja Syarikat atau pihak lain untuk membuat laporan. Pekerja boleh menghantar laporan secara sulit dengan namanya dirahsiakan, dan mereka juga tidak perlu menyatakan identiti diri mereka. Hotline di atas dan pembekal perkhidmatan laman web Akan menerangkan kepada setiap pemanggil tentang prosedür untuk membuat susulan laporan (termasuk maklumat tambahan Yang Boleh diberikan oleh pemanggil Pada masa Akan datang). Syarikat melarang keras sebarang tindakan balas terhadap mana-mana pengarah, pegawai atau Pekerja disebabkan laporan Yang dibuat atas niat Yang baik. Kelab Diskusi Usahawan (KDU) Siri 6 Rabu 30. November 2016 di DPMM Putrajaya Klinik Usahawan: Skim Pembiayaan Credit Guarantee Corporation (CGC) Penalediaan Aliran Tunai 8 Di 2016 von DPMM Putrajaya Ahmad Albab 5 - Mi 5 / Jan / 2011 11:45 am Apfelkuchen, Mohon Berikaner (Malaysia) Di Sana Khalida Hessa - Mi 5 / Jan / 2011 22:47 Assalammualaikum, Mohon berikan Email tuan utk berhubung. Apakah produk2 keperluan saudara seagama kami disana yg susah utk diperolehi von Brunei atau ada apa2kah yg boleh kami carikan dari sini. Email saya di khalidahessagmail. Terima kasih. Wassalaam Bazarbrunei Com - Do 6 / Jan / 2011 9:22 am Sebenarnya hampir sema produkt yang ada di Malaysia juga aus Brunei dan sememangnya dibawa masuk dari Malaysia. So klu ada yang terkini di pasaran Malaysia boleh senaraikan pihak kami boleh buat übersicht disini untuk lihat potensi Kontakt. 6738780339/6738841425 Bazarbrunei Com - Do 6 / Jan / 2011 09.54 setahu Saya bruclass Mohd Fauzi 6 - Sa 8 / Jan / 2011 01.50 memandangkan Ramai rakyat Brunei menggunakan Kereta mewah, kuba Umfrage produk i-Ladung. Salah satu produk penyelenggaraan kereta yang Verfügbare Kollektionen von AMAT MUDAH bei untuk digunakan. Deutsch - Übersetzung - Linguee als Übersetzung von "untuk maklumat lanjut" Mohd Fauzi 6 - Sa 8 / Jan / 2011 01.58 Sila emel ke jomsavingblogspotgmail atau mfauzippj. gov. my untuk maklumat Lanjut Bazarbrunei Com - Sa 8 / Jan / 2011 04.05 Sebenar produk i-Charge Telah Lama berada di pasaran Brunei, Saya sendiri adalah ahli dan pengguna produkt tersebut sejak hampir 3 tahun lalu Qistina 7 - Sa 15 / Jan / 2011 11:46 saya ada hausgemachte Schokolade, Käse Torte, dan Muffin. jika berminat Sila E-Mail Saya qrizna85yahoo Norman Yusuf - Di 18 / Jan / 2011 11.30 smartcollectionbiz (google) Niesa 8 - Do 6 / Okt / 2011 14.59 Saya interessiert nak Markt produk kesihatan dan kecantikan wunderbar dan Gesicht Serum di brunei. Kann mir yusniza. yusoffgmail für Details mailen. boleh Tolong Markt kan TQ Sh Jabidah - Fr 4 / Nov / 2011 00.10 salam, Saya ada produk makanan Tradisi yg belum ada org kuching sarawak buat, Kerna produk Saya ini, masa dahulu dia selalu buat jual di kpg2 dan yg meminati produk ini Ialah Almarhum Gobnor Tengku Hj. Bujang. Erzeugung Pekasam Perut ikan / Pekasam Daging Ayam banyak lagi, blh kah produk saya itu di buat secara online di Brunai, buat pengatahuan Bazarbrunei, saya akan Kuba Membran jualan ke Expokarnival d Brunei pada 23.12.2011. Kalau nak rasa produk Makanan tersebut, sila lah singah ke stand saga nanti ye. ini no. tel Saya 013-8430262 (kak pah) Asiah Bakar - Do 22 / Dec / 2011 08.53 Asiah Bakar - Saya ada produk kecantikan auramaya untuk dipasarkan di Brunei. Sesiapa orang brunei yg inginkan produk ni bolehlah hubungi saya melalui email saya asiahdistributor56yahoo tel. Saya o127300966 Nurul Iman 3 - Di 10 / Jan / 2012 08.38 plbagai jenis jamu tradisioanal untuk kesihatan dan kecantikan kita..layari ratujamukayangan. blogspot Ema 5 - Mo 5 / Mar / 2012 16.16 sya adalah pemborong barangan bilden MAc dan FRÄULEIN ROSE. Kepada sesiapa berminat untuk membran pembelian secara borong sila berurusan dengan saya acikemayahoo beautifull4u. blogspot Seite 1 (Gesamt 14 Kommentare)

Comments